Incepeți să lucrați mai eficient - Licente Perpetue - Aplicatii CAD
Aplicatiile TopoGraph si CADGen se livreaza impreuna cu o cheie de protectie hardware (USB) care poate fi interschimbabila pe oricate calculatoare/laptopuri, avand libertate de lucru atat la birou cat si acasa. BricsCAD se foloseste cu un cod electronic unic de activare si poate fi instalat atat pe calculatorul de la birou cat si pe laptopul de acasa. Cu timpul economisit folosind aplicatiile noastre, se pot considera produse auto-amortizabile, care se platesc singure si rapid.
Sprijinim dezvoltarea economiei prin sustinerea noilor intreprinzatori! Pentru firme nou infiintate: daca tocmai ti-ai infiintat afacerea ta si vrei sa implementezi un soft de topografie sau cadastru, iti oferim o *reducere de 10% din valoarea licentelor pentru aplicatiile TopoGraph sau CADGen. (* Oferta se adreseaza firmelor infiintate de cel mult 6 luni. Reducerea se aplica preturilor de lista si nu se cumuleaza cu alte oferte active)
![]() |
---|
Topograph 10 mentenanta (include CADGen 3.0) i
|
Topograph 9.0 mentenanta i
|
* Preturile sunt valabile doar la achizitia unei singure licente (o cheie USB inclusa)
** DETINATORII DE LICENTE MULTIPLE, NU POT ACHIZITIONA UPGRADE SI MENTENANTE PENTRU O SINGURA LICENTA, CI DOAR PENTRU TOATE LICENTELE DETINUTE |
Orice mentenanța este valabilă 1 an (12 luni) de la data expirării mentenanței anterioare (indiferent de data achiziției).
De exemplu:
Dacă mentenanța expiră in 30.04.2025, la achiziționarea unei noi mentenanțe, valabilitatea va fi de 1 an de la data expirării mentenanței anterioare, respectiv până la data de 30.04.2026, indiferent de data achiziției acesteia.
Astfel:
- dacă achiziția se face anterior datei expirării mentenanței (de exemplu, în luna februarie 2025 - pentru mentenanța care va expira în 30.04.2025), valabilitate mentenanței va fi până în 30.04.2026.
- dacă achiziția se face ulterior datei expirării mentenanței, dar într-o perioadă de până la 1 an de la data expirării, (de exemplu, în luna august 2025 - pentru mentenanța care a expirat deja în 30.04.2025), valabilitate mentenanței va fi până în 30.04.2026.
- dacă achiziția se face ulterior datei expirării mentenanței, dar la mai mult de 1 an de la data expirării, se va achiziționa mentenanța pentru toată perioada de la expirarea mentenanței până la zi (de exemplu, dacă achiziția mentenanței se face în luna mai 2026 - pentru mentenanța care a expirat deja în 30.04.2025, se va achita prețul pentru 2 ani de mentenanță, respectiv pentru perioada 30.04.2025 – 30.04.2027, iar valabilitatea mentenanței va fi până în 30.04.2027).
Licențele TOPOCOM: Ce Trebuie Să Știți
Vă oferim mai multe opțiuni de licențiere pentru aplicațiile TopoGraph și CADGen. Mai jos găsiți detalii complete despre fiecare tip de licență, inclusiv despre actualizări și mentenanță.
1. Cât este valabilă o licență TopoGraph sau CADGen?
Licența pe care o achiziționați pentru TopoGraph sau CADGen este nelimitată (perpetuă), valabilă pe termen nedefinit începând de la data achiziției. Aceasta înseamnă că, odată ce ați achiziționat licența, o puteți utiliza fără restricții, pentru totdeauna, pe versiunea de Autocad/Bricscad cu care este compatibilă . Totodată, dacă achiziționați o licență nouă sau un upgrade al aplicației, aveți dreptul de a descărca și utiliza toate actualizările disponibile în termen de un an de la achiziție. După această perioadă, veți putea decide dacă doriți să reînnoiți licența sau să păstrați versiunea existentă.
2. Ce este Mentenanța Anuală?
Mentenanța anuală este un serviciu opțional care vă oferă acces la actualizările gratuite ale aplicației pentru o perioadă de un an de la achiziție. Aceste actualizări pot include:
- Comenzi noi sau modificări ale comenzilor existente
- Eliminări de erori sau îmbunătățiri ale performanței
- Actualizări legislative importante
După expirarea perioadei de mentenanță, aveți opțiunea de a:
- Reînnoi mentenanța pentru un alt an, continuând să beneficiați de actualizările gratuite
- Păstra ultima versiune instalată, fără a mai primi noi update-uri
- În cazul în care decideți să nu reînnoiți mentenanța și mai târziu doriți să obțineți o versiune nouă a aplicației, va trebui să achiziționați un upgrade.
3. Ce se întâmplă dacă nu folosesc ultima versiune a aplicației TopoGraph sau CADGen?
Dacă nu doriți să reînnoiți licența și să utilizați cea mai recentă versiune a aplicației, aveți opțiunea de a continua să folosiți versiunea pe care o aveți deja, fără a mai beneficia de noi actualizări. Acest lucru este posibil pe termen nelimitat, dar nu veți primi actualizări noi sau îmbunătățiri. Dacă ulterior decideți că doriți să treceți la ultima versiune disponibilă, aveți posibilitatea să achiziționați un upgrade oricând.
4. Este posibil să încerc TopoGraph sau CADGen înainte de a le achiziționa?
Da, încurajăm testarea aplicațiilor noastre înainte de achiziție. Vă oferim o perioadă de 30 de zile în care aveți acces complet la toate funcțiile aplicației, inclusiv pe un proiect predefinit (.dwg). Astfel, puteți evalua capabilitățile și potrivirea aplicației pentru nevoile dumneavoastră înainte de a face o achiziție.
5. Există update-uri ale aplicațiilor și cum le pot face?
Da, atât TopoGraph, cât și CADGen sunt aplicații aflate într-un proces continuu de îmbunătățire și actualizare. Actualizările sunt disponibile periodic și pot include îmbunătățiri ale funcționalității sau corectarea unor erori.
Pentru utilizatorii care beneficiază de mentenanță anuală, toate update-urile sunt gratuite și nu necesită o nouă cheie de licență. Aceste actualizări sunt disponibile în meniul UPDATE-URI de pe site-ul nostru. Puteți verifica dacă sunteți la zi cu aplicația accesând opțiunea Despre TopoGraph / Despre CADGen din aplicație.
Dacă aveți o versiune mai veche și nu beneficiați de mentenanță, iar doriti să treceți la o versiune mai recentă, va trebui să achiziționați un upgrade. După achiziția acestuia, veți primi noi credențiale de acces și un certificat de licență actualizat.